Duració: 8 hores lectives | 1 sessió
Data: 8 juny 2023
Horari: 9:00 a 13:00 h i 14:00 a 18:00 h
Modalitat: presencial
Fer una correcta gestió de les emissions atmosfèriques de l’empresa és indispensable per a garantir bons resultats ambientals i a més a més, garantir el compliment amb la legislació vigent. Per a empreses amb focus emissors, és indispensable que les persones designades com a responsables tècniques o de medi ambient disposin de coneixement, eines i recursos necessaris per duu a terme les tasques de carácter tant tècnic com administratiu relacionat amb dites emissions així com també assegurar resultats satisfactoris davant les inspeccions per part de l’administració competent.
Objectius
Programa
1. Marc legal de les emissions atmosfèriques
2. Gestió i control de les emissions a l'empresa
3. Com preparar-se per fer front a una inspecció d’emissions atmosfèriques
4. Avaluació i resolució de dubtes
Docent
Txema Mancheño
Responsable d'Informació i Control OGAU Barcelona (Direcció General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic. Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya).
Lloc
Carrer d'Aragó, 208-210, Àtic 2ª · 08011 - BARCELONA
(Metro L1 i L2 - Universitat, L3 i L4 - Passeig de Gràcia i L5 - Hospital Clínic)
Import*
Preu si la inscripció és a través del CEAM: 190€ + IVA
* inclou snack i dinar els dies de formació en format presencial.
INSCRIPCIÓ